Onsdag

Shit vilken huvudverk jag hade igår kväll. Och som pricken över i:t så jobbade oxå. Trodde ärligt talat att jag skulle tappa huvudet där ett tag. Men ack den som ger sig. Gick och la mej´redan vid 22.00, med hoppet om att jag skulle må bättre idag. Och jaa. Huvudverken va borta....good.
Men det som ist mötte mej när kl ringde kl 06.00 imorses var magsmärtor. Bra start på dagen, eller inte.
....Men det var bara å pumpa i sig lite ipren och därefter trampa iväg till jobbet, med hoppet om att det skulle gå över. Och ja det gjode de också. Tack å lov vill jag faktiskt  tillägga.

.....Men dagen idag har trots allt flytit på rätt bra måste jag säga. Slutade jobbet vid 15.30, och därefter for jag hem för att käka lite, och därefter väntade SPINNING med Lisa. Blev en riktig urladdning där. Så himmla underbart. För hade så mkt innom mej som jag behövde få ut. Och finns de då ngt bättre sätt än å trampa som en idiot. Näe de finns de faktiskt inte..... 

Besviken, fundersam, ledsen, uppgiven. Vilket e man...
/Evelina


Kommentarer
Postat av: Emma

Va är de som hätn gumman? varför har du inte sgat nått när vi pratat?

2009-05-13 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0