Lördag morgon.

Har precis satt mtv, och går för tillfället runt å strosar lite här hemma.... Gick upp tidigt idag, för vakna redan vid halv 7 och kunde verkligen inte somna om. Så jag gick upp, tog på mej mina träningskläder, knöt löparskorna och begav mej till petersburg för en löparrunda. Var inte en enda kotte mer än jag ute. Men samtidigt, vilken människa går upp å tränar kl 07.00 på en lördagmorgon om man e ledig. Jo lilla jag. Men skönt, ja det var det definitivit. Och för tillfället så känner jag mej pigg som en mört.
Näe nu väntar duschen, för vid halv 10-tiden så kommer Sofie å hämtar upp mej och därefter drar vi till skövde för att kika lite.
Höres sen.
/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0