Torsdag.

Den här veckan har jag varit sjukt trött. Vet faktiskt inte varför, för sovit, de har jag allt gjort.
.... Och tidigare ikväll när jag var med mamma å pappa i en blomsteraffär, blev jag så yr i huvudet att jag fick gå å lägga mej i bilen tills dess att dem va klara. Då e man sköen utmattad.
Men hur som helst så kvickna jag till en smula då jag kom hem och fick vila en stund. Så nu mår jag bra igen, tack å lov.
...Så har faktiskt passat på å städat och dammat av lite här hemma nu, känns skönt å ha gjort det, särskillt eftersom vädret ska bli bättre, och détta redan imorg. Och givetvis tackar vi inte nej till detta!!!
Näe nu ska jag gå å slå Lisa en pling och höra hur hennes dag har varit.
Höres mer imorg.
/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0