Torsdag.


Känner mej helt medvultslös idag, för kunde verkligen inte somna igår när jag skulle gå å lägga mej. De e himmla typiskt de dära. Och särskillt om man ska gå upp klockan 6 på morgonen dagen därpå, å jobba till klockan 16.00. Ja då tar det på krafterna vill jag innerligt erkänna.... Man känner sig helt mööör i kroppen helt enkelt. Men, men.. Bara å köra på. Imorg e det en ny dag, å dags att ta nya tag.
Men kl 16.00 imorg eftermidda då e det iaf ngn som heter Evelina som går på en någon "sånär helgledighet".. Feels good!

Kikade föresten på kort förut som ngn hade lagd ut. Ush, jag vill verkligen inte bli påmind. För ett tag känndes allting så bra, senast igår! Men det kan vända fort.
Det enda jag dock vill e att bli 100 procent stark i mej själv igen. Det e en lååång väg dit, ja jag vet. Men ack den som ger sig! Och en sak e iaf säker. Att ett foto. Det ska inte få mej att bli "fången igen". Näe jag har faktiskt lovat mej själv att vandra en helt annan väg denna gång....

Dagar som har passerat, har fått mej att förstå!
Vi hörs.
/Evelina


Kommentarer
Postat av: MICHELLE - Foto, vardag, konståkning

kolla gärna in min blogg. :)

2009-05-21 @ 19:31:18
URL: http://michanzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0