Söndag.



Heej. Det va ett bra tag sedan jag skrev här sist. Men känner att jag har haft viktigare saker för mej...  Annars så har veckan rullat på, pappa har blivit opererad, jag fattade ett beslut som jag verkligen inte ångrar, jag har jobbat häcken av mej, och det har blitvit träning osv... Ja som ni märker så har dagarna rullat på.

...Jobbar delad tur idag. Har ju tack å lov varit ledig i eftermidda, så jag också har fått möjligheten av å njuta av de fina vädret, och uttnyttjat tiden, ja de måste jag nog säga att jag har gjort. För har försökt å tagit tillvara på solen till max nu i eftermiddag. Detta i form av en solstol på mamma å pappas terass. Jag klagar inte!
 Fick också ett ryck förrut om att jag skulle ge mej ut å springa. Och jaa, så blev det. Kom precis hem ifrån petersburg så nu tycker jag att en dusch skulle sitta fint. Därefter e det dags att trampa iväg till jobbet igen.
På återseende.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0