Onsdag.


Heej. Onsdag idag. En vecka går fort. Och det tackar vi ju för!
Gårdagen spenderades i skövde, då jag va på jakt efter ett par vita skor som jag ska ha på balen. Så nu e det klappat å klart. Känns skönt iaf! 

Annars har de inte hänt så mkt, har varit ledig nu i 3 dagar, och det har varit förbannat skönt måste jag innerligt erkänna...  E ledig till helgen också, och det tackar man ju inte nej till precis:)

Tog mej en löparrunda förut när vi kom hem. Har nämligen varit med pappa på KSS idag. Han skulle dit på återbesök efter operationen. Så då va jag snäll å körde honom dit, eftersom han inte kan köra bil själv än. Men det gjorde jag ju givetvis mer än gärna!

Hade ju också tänkt å fixxa till min balkong lite idag.. Sätta ihop ngt snyggt blomsterarrangemang å lite så. Men vädret hittils har ju faktiskt inte vartit överdrivet inspirerande. Men ser dock nu att de börjar å spricka upp en aning, så kanske ska ta tag i det nu.
Annars får det helt enkelt  vänta tills helgen.

I eftermiddag ska jag träffa emma en sväng. Återstår å se vad som händer.
På återseende.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0