Måndag.



Godagens. Har varit ledig idag, eftersom jag har jobbat häcken av mej i helgen. Så lite vila idag har faktiskt suttit på sin rätta plats.

....Hann med rätt mkt på förmiddan idag måste jag innerligt erkänna då jag både va iväg på gymmet å tränade, å därefter åkte hem för att städa och plocka iordning. Hatar nämligen när de e stökigt å rörigt. Då trvis jag inte. Men nu så luktar de nystädat härhemma igen. Härligt.
Kvällen e ännu osäker, kanske kan bli en långpromenad. Skulle vara skönt å rensa huvudet en smula. Den som lever får se.
Hörs sen.
/Evelina

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja de va verkligen sjukt kul! De roligaste på länge :) Hehe, tack så mycket gumman. Jo, allt är bra med mig, med dig med hoppas jag? Pusskram

2009-05-18 @ 20:16:21
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, snyggt kort :D

2009-05-19 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0