Torsdag 26/3



Heej på er alla!
Det har faktiskt inte hänt så överdrivet mkt den senaste tiden. De har rullat på som man brukar säga.
....Och festandet har legat på hyllan ett tag, då jag tagit de vädigt lungt. Tror de kan behövas ibland, för jag kännde mej sköen som ett yrväder där ett tag, var bannemej stressad till tusen.
Men nu så känner jag mej lugn i mej själv igen.  Återstår dock att se hur länge detta varar.

Ikväll ska vi ut å käka med jobbet. Kommer nog bli trevligt! Sen återstår en jobbedag imorg, och därefter går jag på helgledighet! Och NÄE jag klagar faktiskt inte över detta =)

Planer över helgen finns, men återkommer med dem!!



"Jag hoppas av hela min själ att du kommer klara det hära. Du ska, du måste! Ngt annat finns inte, varken för mej eller för dem andra.
....Vi  visste alla att den hära dagen en dag skulle komma, men det vi dessvärre inte visste var att den kan komma rätt snart.
Men vi ska grejja det hära, även om vi kommer ha en tuff tid till möte"
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är det som har hänt??

2009-03-26 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0