Tisdag!

                                
31 mars och Evves 21-årsdag.... Grattis =)

....Kunde verkligen inte somna igår när jag skulle gå å lägga mej. Låg bara å tänkte på allt å ingenting, vilket resulterade i att klockan tickade iväg rätt så friskt där ett tag. Och jaa, när klockan ringde imorses vid sex-tiden så var det en mindre pigg evelina som pallade sig upp! Men va gör man inte. På med leendet åså köör vi. Typ så var det!

....Blev en fika me Emma efter jobbet i eftermiddags också. Alltid lika mysigt å träffa den tösen måste jag säga :)
Näe nu ska jag åka å köpa å göra iordning lite fina blommor å sen hem å städa tänkte ja! Så hejjj på er alla!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har allitd mysigt ihop, alltid lika kul å va med dig. Du och ja gumman <3

2009-03-31 @ 20:46:28
Postat av: Evelina

Du å jag gumman <3

2009-04-01 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0