Hemma igen.

Midsommarhelgen har varit strålande på alla sätt å vis :). I dagarna 3 har jag nämligen befunnit mej i Skåne-Osby tillsammans med Ronja, Albin & Mattias. De känns som om jag hade kunnat stanna där i en evighet. Ville inte åka hem. Ville inte hem till alla krav och måsten här hemma... Vill tillbaka, och det helst idag.
....För vardagen här hemma, den har jag tröttnat rejält på.

Och måste också passa på å tacka Ronja för allt som hon och hennes familj hade ordnat med<3. För den hära helgen, det e en helg att minnas.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack love, helgen var lovely och jag hoppas att vi ses snart igen. Miss you! <3

2009-06-23 @ 20:30:43
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0