Midsommarafton.


Go morgon på er.
Sitter just nu å äter lite frukost, innan det snart e dags att trampa iväg till jobbet. Blir en kooort dag idag, då jag redan slutar vid 10-tiden, detta personde på att  jag har bytt bort resten av dagen.  Tacka för att man har bra  jobbarkompisar alltså, dem e verkligen guld värda ska folket veta!
Vid elva-tiden blir jag upphämtad av albin & mattias, och därefter börjar våran resa till Ronja och Skåne =). Där även min midsommarhelg kommer att spenderas!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Ronja

Läääängtar.. Var uppe halv åtta och kan inte somna om även fast jag somnade sent, blir galen! Vi ses om några timmar hjärtat. Kärlek <3

2009-06-19 @ 08:19:50
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0