De blir aldrig som man tänkt sig!

Heej!
Kom hem för en stund sedan ifrån jobbet.
Känner mej stressad till tusen, så borde egentligen inte sitta här. Men tänkte iaf berätta om kvällens planer. Hade ju planerat in en "lugn" helg, eftersom jag jobbar hela helgen. Men icke sa nike. Planerna e ändrade! Ska hur som helst iväg tll lidköping om en stund och träffa Ronja :). Därefter vidare till förfest och party med sladjan o co. Återstår att se vart kvällen tar mig, men jag hoppas på att den kommer bli bra iaf.
....Som jag nämnde tidigare så va jag verkligen inte intälld på feest, men ska hoppa in i duschen nu å fixxa iordning mej en smula. Och därefter börja å tagga inför kvällens bravader. Sverige möter ju Danmark också. Kan bli bra =)
/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0