Onsdag 22Juli

Har åter igen börjat jobba efter 2 veckors semester.

Man lever i stress, men inte konstigt när tiden bara rinner förbi, å vardagen e fylld av "måsten"...  Man får inte ens ha en dålig dag på jobbet. Näe de funkar faktiskt inte inom mitt jobb. Där gäller de verkligen att ibland kunna spela teater, sätta på masken , och sätta på det dära leendet på läpparna som alla helt enkelt e vana vid.
Hur man känner sig på insidan av skalet, de e en annan femma. Men de ja vet, det är att för tillfället känns ingenting bra. 

.....Som de känns nu så känns de som om jag skulle behöva komma härifrån ett tag. Så jag får tid att tänka igenom va jag vill me livet och den kommande framtiden. För som jag lever nu så har jag stannat upp, å ja kan verkligen inte gå frammåt.... Och det är nog det som för tillfället plågar mitt inre.

/Evelina


Kommentarer
Postat av: Sofie

det låter inte bra, du får höra av dig om du vill prata eller bara vara, kram

2009-07-22 @ 21:58:14
Postat av: Evelina

Tack Sofie, vi får höras i dagarna! Kram

2009-07-23 @ 09:16:23
URL: http://evvvelinaa.blogg se
Postat av: Sara

Häng inte läpp Evelina. Packa ihop dina prylar och kom till Örebro, plugga till syrra och få lite härliga förändringar :)

2009-07-23 @ 15:13:25
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Veronica

hoppas du kommer på vad du vill i livet :)

2009-07-23 @ 20:37:45
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0