Semester, Välkommen :)

Nu har min semester börjat, om jag e glad elle =)

....Kom hem ifrån jobbet för en liten stund sedan. Mamma var precis här och kikade till mej lite. Fick även en slant av henne som hon tyckte jag skulle ha i till mat å grejjer i helgen. Har sagt de förut, men min mamma å pappa e verkligen oslagbara. All kärlek till er<3.
 
....Å dessutom så har ja packat ner de sista i väskan nu, innan de snart e dags att dra iväg till Lisa i lisch å tillbringa helgen me henne.. Ikväll hade vi tänkt att vi skulle gå ut å äta, medan morgondagen kommer bestå av party. Hoppas givetvis också på att dagen blir solig så man  möjligtvis kunde passa på å steeeeeka i nga timmar oxå. Hade vart fina grejjer de.
Men nu så ska jag ta mitt pick å pack å dra
Adjöö å på återseende.
/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0