Lördag och jag e ledig!

Julen var mysig och nyår blev både ball och lyckad. Så den sammanfattingen får räcka, för den beskriver helheten rätt bra måste jag säga =)

Ojj, nu var det åter igen ett tag sedan jag skrev här sist. E rätt dålig på det hära måste jag erkänna. Men skitsamma.
Nu e iaf alla " stor- helger" över för den här gången. Känns faktiskt rätt skönt måste jag tillägga. Har jobbat sjukt mkt nu i både jul och nyår plus att det blivit en hel del sena nätter så känns skönt å få lite ordning på vardan igen.  

E ledig denna helgen. Så njöt verkligen av att kunna sova ut imorses ska folket veta.  Men samtidigt ville man icke sova bort dagen, så var ändå uppe i hyffsad tid, vilket var rätt skönt!
Eftermiddan har tillbringads på lofa-cupen med Anna och Evve :)



/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Andreas Lindblom

Det är så skönt att sitta på bänkarna i A-hallen asså! haha!

2009-01-03 @ 22:06:53
URL: http://andreaslindblom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja men eller hur, visst e de, haha!

2009-01-04 @ 20:01:41
Postat av: Evelina

ja men eller hur, visst e dem, haha!

2009-01-04 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0