Söndag & Fotboll

Jag diggar Emma i bakgrunden av det hära kortet. Hon e rätt ball faktiskt, haha ;)



Kan ju börja med att berätta att den gånga helgen har handlat ganska mkt om fotboll.. Men inte oss emot :)

....Hursomhelst så spelades idag den tratitionella SKLT-cupen och den kikades med bla Emma och Sofie! Och de laget som slutligen fick stå som segrare blev Skövde AIK... Kanske inte helt otippat men ändå!
Nog om fotboll!
Över till ngt annat.
Helgen har iaf varit rikigt skön och jag måste erkänna att jag har försökt att njuta av varje sekund av min lediga tid! Synd bara att den jämt ska gå så sjukt fort.... 

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är alltid cool eller va säger du :D

2009-01-05 @ 09:50:41
Postat av: Evelina

haha, ja men klart du e :D

2009-01-05 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0