Seg Söndag!

Då var det den dära roliga söndagskvällen igen då. Or NOT!
Hur som helst så var det ju inflyttningfest hos madde och henke i skövde igår. Riktigt jäddra kul faktiskt! Därefter begav jag och Emma oss till lidköping . Bussresan dit va verkligen en resa för sig, haha. Ja man kan inte annat än skaratta faktiskt. Men de bjur vi på!
Och kvällen/natten inne på stadt va också riktigt lyckad! PartyParty säger jag bara =)
.... Bussresan hem till skara igen då. Den blev väl lite sisådär. Va så otroligt trött. Och inte nog med detta. Då hittar Emma nga tyskar eller va de nu va å satt å tjöta me! Trodde jag skulle koolavippen där alltså :P.... haha!

Näe nu ska jag lägga mej i soffan ett tag!
/Evelina


Kommentarer
Postat av: Emma

haha aa de va en lyckad kväll, lika roligt ska vi ha de på lördag:D

2009-01-19 @ 16:45:04
Postat av: Evelina

Haha, ja de var de verkligen gumman! Och givetvis ska de bli lika lyckad på lördag :D . Du e bäst!!!

2009-01-19 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0