Onsdag!

Ja men då var det snart dags att åka iväg till jobbet. Känner verkligen inte alls för det idag om jag ska vara ärlig. Känns mer som om det vore en sådann där deppardag, då man verkligen inte har lust att göra någonting.
Då man egentligen bara vill dra täcket över huvudet och vänta på bättre tider.
Näe, det kanske var lite å ta i. Men ni hajjar nog va jag menar.

Träffade min syster och lilla Ebba en stund i förmiddags. Där har vi verkligen ngn som skiner upp min vardag :)


Mosters lilla tjej e snart redan 10 månader! Tiden går grymt fort måste jag säga.

/Evelina

Kommentarer
Postat av: - H O D A *

- vad söt.

2009-01-14 @ 14:09:42
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å ja saknar dej! <3 KramKram

2009-01-15 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0