Torsdagen den 5:e Februari



Go midda gott folk!
Kom precis hem ifrån skövde då jag å pappa har varit å inhandlat en damsugare till mej.... Kan ju vara en fördel om man har det nu när man ska skaffa sig eget!
Och på tal om eget. Ikväll ska vi flytta de sista, nämligen sängen... Så  idag kommer det förmodligen bli min första natt i lägenheten om inget annat inträffar.
....Givetvis ska det bli rikigt kul, men samtidigt ska jag inte förneka att de kommer å kännas en aning konstigt att inte ha mamma och pappa hemma!
Hemmakär som jag e nivet =)

.... Näe, nu får jag nog ta och snabba mej lite. För om en stund ska jag sticka iväg och köpa lite fika till mej och Emma! För i eftermiddag blir det nämligen myyys och en massa prat hemma hos mej =).
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med flytt nu.. får komma och kolla snart

2009-02-05 @ 13:42:09
Postat av: Emma

fikat va jätte gott :D närsta gång får du baka eget ;)

2009-02-05 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0