Torsdag!

Jag vill ha fredag klockan 16.00. Då e jag nöjd!

....Tänka sig att det redan har gått en vecka sen jag flytta in i lägenheten. Och jag trivs som fisken i vattnet faktiskt :). Givetvis e det en omställning, det ska jag absolut inte förneka. För det e verkligen mkt man ska ta ansvar över själv nu... De e räkningar hit och dit, det e handling, det e städning, ja listan kan nog göras lång. Men de bästa det är det att ja gillart ändå!!

Igår kväll var det myyyys med Emma och martina! Blev god mat och en kik på "semestersvenskar".  Och vi kom verkligen fram till att   längtan e stor till att dra utomlands. Ja käre barn säger jag bara =)
Förmiddan idag annars har hittils bjudit på en långpromenad, lite handling, och snart ska jag göra ett röjjamde här hemma! Börjar ju jobba klockan 15.00, så får nog gå å göra lite nytta nu!
Imorg e det jobb mellan 07.00-16-00. Sen går jag på helg. Feels good =)

Föresten, det e ju evelinadagen idag!!!!

/Evelina


Kommentarer
Postat av: martina

ikväll gumman säger bara ikvbäll=)=)=)=)=) puss

2009-02-14 @ 10:23:56
Postat av: Evelina

Fy sköen va jag längtar =)

2009-02-14 @ 16:17:54
URL: http://evvvelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0