Söndag!

Go midda gott folk!
Sitter här med svullna ögon, och är lite sådär lagom halvslö. Har inte sovit många timmar den här helgen vill jag lova. Men, men. Det e smällar man får ta ibland.

Igår va det iaf shopping på högsta grad tillsammans med mamma, pappa å emma. Hittade en hel del saker till lägenegeten, och det var ju givetvis kul :)
På kvällen blev det fest hos pp, och av ngn anledning även utgång!

Näe nu ska jag kila till blomsteraffären å köpa lite blommor!!

Emma, krya på dej!!!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du hade kul igår, ar inte helt på, ont i magen och inte så party.



Men du är utmanad i min blogg ;D

2009-02-08 @ 22:41:20
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ush då gumman... Så himmla jobbigt när man har ont i magen. Å sen när man e hyffsat nykter å behöva lyssna på alla andra, hehe! Men hoppas du mår bättre nu iaf =)



Jasså, e jag det! Va innebär det då? =)

2009-02-09 @ 15:17:39
URL: http://evvvelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0