Grym kväll igår!

Sitter just nu på jobbet och ler åt den lyckade kvllen igår. Va ute med Sandra, som jag tyvärr inte hade träffat på ett tag, men shit så kul vi hade, kvällen blev grym =) ....
Det var ju nämligen så att scotts gästade olins. Och sikket jäddra drag det var :).
....Och om Henrick i bandet kan jag ju bara säga att han e sjukt snygg asså!

Jaja, detta var min lilla upptatering, nu tror jag att jobbet kallar igen.
Längtar till klockan 21.00 för då har jag gjort klart dagens långa arbetspass!
På återseende.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gullig du är :) Tack. Jo de är skönt att den är över, hoppas på att jag får tillbaka den som godkänd! Ses på lördag gumman :D

2009-02-24 @ 14:00:06
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hehe blev du nyfiken nu :D ja ser med fram emot imorgon, ska bli riktigt roligt! Göra lidköping lite osäkert ;P Tack så mycket. Pusskram

2009-02-27 @ 20:47:55
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0