Äntligen helg!

Ni anar inte hur skönt jag tycker det ska bli med helg....Och att jag dessutom e ledig lördag och söndag e ju självklart ett stort PLUS!

....Och på tal om söndag. Då e det redan den 1 mars, vilket innebär att det också e min födelsedag! Känns rätt bra faktiskt =).
Men måste också erkänna att tiden går sjukt fort. Minns faktiskt min 20-års dag som om den vore igår. Men nu e man iaf snart 1 år äldre, och förhoppningsvis även 1 år förståndigare! Så  tummen upp för det :)

Imorg blir det stan med Emma å Nattiz! Kommer bli myys! Och på kvällen blire födelsedagspartajj hemma hos mej och därefter utgång med dem allra bästa <3!

 ...Somsagt så minns jag den här dagen som om den vore igår. Tror aldrig jag kommer att lyckas kunna beskriva den hära kvällen, mer än den va helt gaaalen, och alla var verkligen på topp :)

/Evelina

Kommentarer
Postat av: martina

hoppas ni får det kul ikväll, medans jag får jobba :(

2009-02-28 @ 10:27:37
Postat av: Veronica

Grattis på födelsedagens gumman:D hoppas ni fick en rolig kväll igår!

2009-03-01 @ 11:09:59
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0