Fredag&Sol

Befinner mej just nu på Filsbäck. Ja älskar verkligen de hära vädret. Dock e jag dessto mindre taggad på å jobba ikväll. Men får väll försöka å tänka lite positivt. För idag e det exakt 2 veckor kvar tills jag å Lisa drar ifrån Sverige. Om jag längtar! Ska bli så skönt å få lite annat å tänka på, och förhoppningsvis även komma hem med nya krafter.

För den delen så fick jag föresten reda på att jag fick tjänsten som undersköterska på mitt jobb. Så from i höst har jag ett sk "fast jobb". Givetvis känns de som en enorm trygghet, så jag e verkligen mer än tacksam.

Som säkert många också vet e att min kära mobil har försvunnit. Har nu fixxat så jag har samma nr som förrut, men tyvärr har jag knappt nga telefonnummer kvar i telefonboken. Men, men. Som mamma sa. Det finns värre saker som kunde hänt. Och jaa de finns de, men det känns ändå riktigt surt.

Näe nu väntar solen på mej!
14 dagar kvar <3

/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0