Kära cypern.

Då var man tillbaka till verkligheten igen efter att ha tillbringat 1 vecka på fantastiska cypern. Det fanns stundtals en saknad som lockade mej hem, men att få spendera 7 dagar tillsammans med min underbara vän Lisa kan inte bli mer än lyckat!

Osäkra kort, osäkra människor, osäkra handlingar. Jag villl fly.., igen. Trodde jag skulle komma hem med nya krafter, och visst. De gjorde jag. Jag kom hem med ett sprudlande leende på läpparna. Men inatt försvann de dessvärre,  och ist vaknade jag med gråten i halsen.

/Evelina


Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack själv mitt hjärta.. Blir så ledsen när jag läser du inte mår 100, det kommer bli bra och bara ring om det är något. Kom ner hit en helg snart, utan killarna så hittar vi på något galet! love <3

2009-08-31 @ 21:07:06
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack själv mitt hjärta.. Blir så ledsen när jag läser du inte mår 100, det kommer bli bra och bara ring om det är något. Kom ner hit en helg snart, utan killarna så hittar vi på något galet! love <3

2009-08-31 @ 21:07:35
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0