Torsdag.



Idag när vi var framme på stan och kikade på lite presenter till mina två mostrar så fick jag syn på ett par urläckra gardiner som hängde i ett skyltfönster. Blev verkligen överförtjust i dem. Har tjuvkollat på dem vid ett tidigare tillfälle, men tyckte då att de var en aning för dyra. 
.....Men så var det ju så att jag fick ett pressentkort i den här butiken av Emma när jag fyllde år, så tanken slog mej att "varför inte passa på å slå till". Jo det var just det som jag gjorde! Eftersom jag hade ett hjälpande bidrag så känndes det ju inte längre lika hårt för plånboken. Och det tackar vi ju för!!!

.....Hur som helst så har kvällen tillbringats med att sätta upp dem. Och jag måste erkänna att det tar sin lilla tid, särskillt eftersom man måste fålla upp dem osv. Och inte tala om strykning.
Men nu så sitter dem iaf på sin rätta plats, och jag känner en hälig vårkänsla i hela vardagsrummet. Jag blev verkligen toppennöjd!
Näe nu ska ja tacka för mej, och börja göra mej iodning för att sedan krypa ner i sängen. Så go natt på er!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: martina

oh! va snygga dom va! får man fråga vad dom kostade?

2009-04-04 @ 21:59:47
Postat av: Anonym

Ja, jag tyckte om dem görmkt! Tyvärr va de lie dyra. Men hade pressentkort så sved inte så mkt i plånboken då, hehe. Men de kosta 520 kr!

2009-04-06 @ 22:10:01
Postat av: Alina

himla bra blogg ! :)

2009-04-06 @ 22:13:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

man får inspiration av den, det gillar jag skarpt :)

2009-04-06 @ 22:13:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0