Hej.

....Har haft  min lediga dag idag. Skönt!
Hade trots detta ställt klockan på halv 8 imorses, men insåg rätt snart att det skulle bli riktigt segt att stiga upp en morgon som denna.
Detta beronde på att kroppen känndes så fruktansvärt seg, å för att ja kände mej väldigt konstig  på ngt jäddra vänster. Men vid 9-tiden pallade jag mej upp, och då var det löpning som gällde för hela slanten. Därefter kännde jag mej som människa igen :)
Eftermiddan har tillbringats i skövde tillsammans med Emma. Hon skulle på en utbildning där med sitt jobb, så då gick jag omkring å strosade lite under tiden hon va där. Sedan åkte vi in till stan för å kika lite i affärer och tjöta lite skit.

/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0