Fredag!


Då var det åter igen fredag!
....Och måste säga att jag hittils har hunnit med vääääldigt mkt på min lediga dag! Vaknade vid kvart över åtta, låg å drog mej i nga minuter för att sedan gå upp å trampa iväg till gymmet. Blev ett hårt pass, men en skön och härlig start på denna fredag.
Därefter har jag även hunnit med ett besök på jysk, och blomsterlandet.... Och nu har jag även lyckats att fixxa lite mat å få i mej.
För snart bär det nämligen av igen. Ska möta mamma på stan om en liten stund för att sedan gå å kika på ett halsband till min moster som fyller år. sedan blir det till att åka hem till emma en sväng, och ikväll väntar midda hemma hos evve, Kommer nog bli bra de här!

/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0