En heldag i Lidköping!

... Träffade även Emma en sväng i Lidköping i  eftermiddags, då hon begav sig dit efter jobbet! Blev en till runda på stan, och lite käk, vilket alltid e lika mysigt :).

Annars har kvällen varit väldigt lugn måste jag säga. Har lyckats att installera skype, vilket e ett måste att ha nu när Lisa åker bort!
Måste också säga att det känns så himmla overkligt att det är så nära tills hon åker. Har nog inte förstått riktigt än hur länge hon kommer att  vara borta. Men det jag däremot  vet, är att tiden i USA kommer att vara en av de bästa tiderna i hennes liv. Jag hoppas även att jag ngn gång under året du är borta kommer kunna att åka å hälsa på dej... Det vore en dröm!
....Men givetvis kommer du vara enormt saknad här hemma, och min nedräkning till du kommer hem har redan börjat! Då har vi stora planer :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0