Söndag.

Igår var det party och det var najjs kan jag lova. Blir alltid lika galet när mina underbara girls e i farten ;). Vi gillart!
Träffade folk inne på stadt som man inte träffat eller pratat med på länge. Sånt e himmla kul faktikst! Eller som Lisa hade uttryckt det, det är görkul :D

.... Vaknade rätt tidigt imorses. Men vad gjorde det? Jag kunde ju liksom sommna om :)
I eftermiddags så var Camilla, Erik å lilla Ebba här en sväng! Jag måste nog säga att jag e nog världens stoltaste moster!! 
Hon e verkligen min solstråle. För man kan ju inte annat än å le när man ser det charmtrollet. För ett rikigt charmtroll, det är vad hon verkligen e :).

... Annars har dagen vart lugn. Tog bilen till Emma förut, och skulle hämta lite grejjer. Men eftersom jag har världens bästa minne, eller kanske inte,  så glömde jag ju naturligtvis kvar hennes nycklar hemma. Det är konstigt.  Ja hade verkligen bara en sak å komma ihåg. Och jaaaa, evelina glömmer bort de, hehe! Kanske har en förmåga att vara lite tankspridd ibland, va vet ja!


Hejjjjjdååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0