Söndag hela dan.

Helgen har bjudit på lite allt möjligt. Dock inte på party. Men nu e det bara en vecka kvar till Halloween och jag måste bara få säga att jag längtar så in i norden. Som jag nämnt tidigare så har jag/vi inte festat på nga veckor nu, så de känns som om man kommer vara extra laddad next helg ;)
Hur som helst. Om jag ska återgå till den gångna helgen, så blev det en liten tripp till IKEA  i lördags, vilket alltid e kul. Sen på eftermiddagen/ kvällen kom Anna som som skulle fixxa i ordning mitt och Emmas hår, vilket känndes välbehövligt. Så tack för det raring....Därefter så stannade emma på lite käk, vilket alltid e trevligt vettni.
Söndag idag då. Vart en lugn och skön sådann. Man fick ju tom sova en timme längre imorses, vilket var rikigt skönt. Så det ska man icke klaga på.
I eftermiddags så träffade jag Anna i Lidköping och vi var och kikade på när IBK spelade!!
Näe, nu ska det kikas lite tv. " Ensam mamma söker" e ju nu hör jag. Kanske ska ta en liten titt på de!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Var roligt att du kom till stan igår å kikade lite innebandy!! Nu är ja tillbax i nässjö igen å jobb imorn :S bara å gilla läget!

Hörs snart igen! Kram hjärtat!

2008-10-27 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0