Goo kväll....

Hände värsta roliga grejjen nyss... Fick ett sms från en kompis för en liten stund sedan. Bara det att jag läste bara halva smset. Fick panik, och ringde hysteriskt upp.... Trodde ju att det var sant det som stod..
Men korkad som jag var så läste jag ju bara halva smset, och efteråt kunde ingen av oss hålla oss för skratt.
Haha, ibland undrar jag hur smart man får bli elle! Egentligen så va det ju inte ens kul, fast på ett sätt så var de ju det ;)

Jaja, hur som helst. Nu ska jag gå å kika om det e ngt bra på tv!
Glömde också att säga. Att Emma Jacobsson, de e en bra filur det där =) 
Adjösssss


Kommentarer
Postat av: Emma

haha gumman! du Jakobsson med K ;)

roudtripp på lördga då :)

2008-10-09 @ 20:50:17
Postat av: Anonym

Haha ojj! Stavade jag jakobsson med C. Att jag aldrig lär mej ;) .

2008-10-12 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0