Jaaa men....

Då kom man hem från jobbet för nga timmar sedan.. Började dock inte förran vid halv åtta imorses, vilket känndes lite lagom halv lyxigt sådär, eftersom det innebar att jag fick sova nga minuter längre! Och det är ju alltid ngt :)

... Imorg har jag den där UNDERBARA delade turen, som man bara kan älska. Eller INTE. Börjar kl 07.00-11.30, sen börjar jag 16.00-21.30 igen .. Men en sak e iaf säker, och det är att jag kommer ha ett stort leende på läpparna när den jobbedagen e över.
Ja, för därefter e det nämligen dags för PARTY!  Och det går ju bara inte att hata :) .
 ....Kommer ju somsagt dock att komma lite senare till förfesten hos Emma. Men som sagt, den som väntar på ngt gott, den väntar aldrig för länge. Så det gäller väl även i det hära fallet antar jag.
Dessutom e Evve hemma från uppsala, och Anna hemma från nässjö! Så det kan ju inte bli så mkt bättre! Ska bli hur kul som helst!!
Så, imorg kl 21.30 då kan jag fira min helg och ledighet! Känns rikigt skönt å sägat faktiskt!
Men först så ska jag ta tillvara på en skön fredagskväll!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0