En konstig grejj.

Då e måndagen gjord. Känns alltid lika skönt när man har avklarat den dagen.

När ja skulle gå ut å gå tidigare ikväll så hände de en konstig grejjj. Skulle gå över en stig på en kulle. Och då hör jag ngt prasslande, precis som om det vore ngn i buskarna. Så jag stannar upp för nga sekunder. Men samtidigt som jag stannar upp så blir det tyst. Så jag tänkte inte mkt mer på det. Så ja satte in mina mp3 lurar i öronen igen och började gå .
Sen när jag kommer tillbaka till den hära kullen på hemvägen, så skulle jag gå över den igen. Och i samma veva så kikar jag åt sidan. Då ser jag bara att en mann står där och gräver mitt på kullen.
Såg inte hur han såg ut eller nånting, för det var kolsvart ute. Lite otäckt faktiskt. Sen när jag ska åka iväg me mamma så ser vi att det e ngn som även ställt ut ett vildsvin där. (Ett sånt där låtsas). På samma plats den hära mannen hade stått å grävt.... De va faktiskt lite otäckt, särskillt när man inte såg vem det var eftersom det e så himmla mörkt ute på kvällarna nu.
Jaja nog om denna lilla händelese. Imorg e det tis! De går sakta men säkert frammåt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ursh låter inget skoj hade blivit livrädd jag:)

2008-10-28 @ 22:37:40
URL: http://http:/veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0