Tisdag...

Aaa, men då e det jobb som står på schemat i eftermidda igen. Alltså jag fattar inte hur fort tiden går... Den går verkligen i räserfart. Jaja hur som helst. Tiden kan man ju iaf inte stoppa, även om man ibland skulle vilja det.

....Satte mej ute i solen förut en stund. Vekligen hur skönt som helst. Kom då å tänka på en sak. Att kanske kommer det trots allt, alltid ngt gott ur saker som händer och sker.
Kanske inte alltid.
Men i detta fallet tror jag att de gjorde det iaf...
För det känns förjäddrigt skönt å slippa all skit... Slippa att överhuvud taget bry sig... Visst, det kanske tog tid att inse det... Men struntsamma. Det handlar inte om hur lång tid det tar, näe det handlar om att man väl ska komma till det stadiet då man bara skiter iiiit.

Satt också och funderade på hur sugen jag e på att testa på ngt nytt. Ibland ångrar jag verkligen att jag inte började att plugga i höstas. För jag saknar verkligen det, å jaaaa ni hörde rätt, ja sa "saknar det"
Men samtidigt så blir man rejält bortskämd av att jobba. Man får tjäna pengar liksom. Man har en egen inkomst. Ja, jag säger ja det. Det e sköen många val man ska fatta i sitt liv! Och alla val e dessvärre inte så lätta att ta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0