Tiden går alldeles för fort.

En ledig helg går alldeles för fort. Tyckte inte det var länge sen jag satt här i fredags och skrev att jag gich hem med ett extra stort leende på läpparna. Men, men, det går ju dessvärre inte göra så mkt åt saken. 

Igår förmiddag så passade jag faktiskt på å städa och plocka i ordning lite. Endel dagar e sånt rätt kul faktiskt, och en sån dag var det igår :) . Därefter så åkte vi och hälsade på mormor å morfar lite, vilket alltid e lika mysigt!
Var ute å sprang på kvällen vilket var rikigt skönt, å därefter blev det bla lite film åså...

Och jaa, nu e det åter igen den dära tråkiga måndagen. Jag jobbar kväll idag så ska ta mej o fixxa i ordning lite mat snart.  Slängde mej iväg till skövde en sväng förut, för var på jakt efter en matta. Men hittade ingen som jag ville ha!

....Föresten, så pratade jag med Lisa igår, hur kul som helst! Men blev bara en snabbis för de skulle iväg på fotboll. Men jag hoppas på att vi kan höras på tel mer ikväll :)
Näe nu måste jag dra.... Heeeeeeejjdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0