Tatuerade och klara!



YEEEES vi hurrar! Vi klarar allt, till och med det hära. Du och jag gumman.

Vet ni vad? Idag har jag och Emma tatuerat oss. Jaa ni hörde rätt. TATUERAT OSS. Kan knappt fösrtå det själv rikigt än. Vi vågade liksom. Och vi hade dessutom riktigt kul.  Blev många sköna skratt på de timmarna vi var där kan jag lova. Och det tyckte nog killen som gjorde det också. Ja käre barn säger jag bara :) .
Hur som helst så blev vi superduper nöjjjjda! Emma gjorde sin mellan skulderbladen, och jag gjorde min lite ovanför troskanten.
Men jag kan lova er en sak. Att när vi lämmnade våra jobb i eftermiddags så var vi en aaaaaning nervösa. Nästan en sån dära känsla som man hade när man skulle köra upp till körkortet... När man satte sig vid bilratten och bena bara skakade! Lite sån känsla hade man idag...

Men nu så har både jag och världens bästa tös våra efterlängtade tatueringar! Och det hatar vi ju inte :D

Kommentarer
Postat av: Lena

va roligt :) vad tatuera ni för något :)?

2008-10-23 @ 22:06:24
URL: http://alenas.blogg.se/
Postat av: Emma

fan gumman vi är bäst! jag trodde inte vi skulle klara de men de gjrde vi :)

2008-10-24 @ 14:45:50
Postat av: Evelina

Gumman, jag håller med! Vi e sköen bäst och tillsammans klarar vi allt, även det som vi tror att vi aldrig ska klara:)

2008-10-24 @ 17:08:43
Postat av: Veronica

Och fina blev de med:)

2008-10-26 @ 20:12:14
URL: http://http:/veronicagerding.blogg.se
Postat av: Björn (Lund) (Sunny Beach)

Haha!!



Fan va längesedan man såg dig, allt bra ser de ut som! :)



Tatuerad, de va som fan, u go girl! ;)



Pusspuss!

2008-11-01 @ 01:54:25
Postat av: Anonym

Haha!!



Fan va längesedan man såg dig, allt bra ser de ut som! :)



Tatuerad, de va som fan, u go girl! ;)



Pusspuss!

2008-11-01 @ 02:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0