Redan måndag?

... Jaaa vad ska man säga?. Kan ju börja med att berätta att en helg går grymt fort för er som inte redan visste det. Det e ju redan måndag liksom. Ush.

Men det har dock varit en väldigt skön sådann. Har nämligen varit ledig, å då så ska man ju inte klaga allt för mkt tycker jag!
Har varit ute å gått två riktigt långa promenader.... Och tänk va det kan göra susen ibland, att komma ut å rensa tankarna emellanåt.
Ikväll nu så har jag vart å tränat spinning...  Bra sak de dära!


..Sitter just nu å kikar på kort från min å Lisas resa till Turkiet.
Hon har ju åkt till USA nu. Eller rättare sagt i middags gick planet. Ush, jag saknar henne väldigt mkt redan... Känns som om det är såå himmla länge som hon ska vara borta. För det e ju iaf 1 år.
Och 1 år e ju alltid 1 år liksom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0