Lisa!

... Föresten, glömde att berätta att jag vaknade i natt av att jag hade fått ett sms från Lisa. Blev så himmla glad :) . Flygresan hade gått bra och allt verkade toppen! Det var görskönt å höra ska ni veta :)
Hade en ledsam period innan jag skulle gå till jobbet förut. Det var då jag insåg att hon inte längre e hemma i Lidköping. Men nu så ska jag tänka positivit. Och hon e ju faktiskt på ngt MYCKET ballare ställe nu. Hon e ju i USA! Och vem skulle inte vilja vara där liksom :)
Jag längtar grymt mkt tills det att vi ska prata i telefon ngn gång i veckan:). Å jag lovar att hålla koll på skvallret här hemma tills dess :)

...Näe nu ska jag gå å sova. Sova e allt bra grejjer de dära. Så sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0