GoKväll

Har precis pratat me Emma och kikat lite på " färjan" på tv 5... Både jag och hon blev allt lite sugna på att dra iväg på en riktig partykryssning till Åland framöver... Men vi får ju iaf vänta tills nästa år, för ryktet säger att man måste vara 21år fyllda för att få åka dit utan målsmanns sällskap, vilket givetvis var tanken. Vi pratar ju om partyyyy liksom. :p

.....Jaja, hur som helst så börjar både jag och hon bli rejält jäddra festsugna nu...Tror även att de andra girlsen börjar bli desamma.  Har ju tagit de lungt de 2 senaste helgerna nu, vilket e väääldigt olikt oss... Men vi ska väl också  överaska vi me ngn gång ;) . Martina gjorde dock ett undantag å festade loss i fredags,hehe :P
Så sååå kan det vara. Nog pratat om detta.
Annars idag så har det vart rätt lungt. Var ute å sprang på förmiddagen i spåret, vilket var rätt skönt. Och nu i eftermiddags så var jag på spa-källan å fyllde i ögonbryn å lite sånna grejjer.
Skulle gått på spinning ikväll nu, men det var dessvärre fullbokat när jag ringde imorses, så får satsa på det imorg ist!

Föresten,  nu höll jag på att glömma bort en sak. Var ju och hälsade på mitt gammla jobb i eftermiddags. och så fort jag satte mina fötter innanför de dörrarna så kännde jag verkligen att jag saknar de stället. Jag saknar liksom allt där. Miljön, människorna, jaa helt enkelt ALLT.
Pratade med Karolina och Anette, och det värmde verkligen när de sa att de saknade mej och ville att jag skulle komma tillbaka dit igen. Det är verkligen sånna ord som värmer ända in i själen, och de ska veta att jag saknar de väldigt mkt ja också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är alltid party sugna :D

2008-10-22 @ 15:44:13
Postat av: Evelina

Ohjaa,lätt att vi e gumman :D . Snart bara en vecka kvar. Sen ska det SKÅLAS =)

2008-10-23 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0