Tisdag.

Sitter här med Ebba i famnen, och jag måste väl erkänna att det går lite sisådär att skriva samtidigt, hehe! Men hur som helst så har der varit en rikigt skön dag idag. Var dock lite trött imorses när jag vakna, för igår kväll när vi skulle gå å lägga oss, så var det nämligen någon som inte ville sommna. Jajemen det var Ebbabus som var igång! Men va gjorde det =). 

Näe nu så ska vi snart äta lite, sen tror jag att jag ska ge mej iväg å träna. Har ju inte kunnat göra de på ett litet tag nu, i å med att tatueringen skulle läka å sen att jag har varit sjuk. Så det ska bli skönt å komma igång med det igen!



Pratade precis med den hära tösen, och till helgen kommer hon hem. Kommer bli görbra. För vi har nämligen fina planer på G!!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken fin bild på er:) ska ni göra för skoj i helgen då? :D

2008-11-11 @ 19:35:49
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Sara.

hej! allt bra?:)

ha en trevlig kväll!

2008-11-11 @ 19:44:11
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0