En helt vanlig dag.

Måndag idag då och en helt vanlig jobbedag. Men i och med att jag har jobbat helgen så e jag nu ledig i 2 hela dagar, och det kan man ju givetvis inte hata!
Och om en liten stund så ska jag åka iväg till min syster och tillbringa kvällen och natten där. För hennes erik skulle nämligen till sthlm och utföra ngt jobb... Så ikväll blir det myys tillsammans med henne och Ebba... 
Och på tal om Ebba, tiden går verkligen. Hon e snart redan 8 månader,  hon e världens gulligaste har har verkligen världens stoltaste moster:)

Näe, nu ska jag gå å göra lite nytta!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du hade de mysigt ute på landet med Ebba å Camilla =)

2008-11-11 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0