Skövde stod på schemat idag.

Jaaa, tråkväder ute idag, så jag slängde mej iväg till skövde i förmiddags för var tvungen och hitta en födelsedagspresent till mormor ifrån mej och Jocke. Och jaa. Skönt nog så hittade jag också det. Fick bli ett smycke, rikigt fint faktikst. Så det tror jag kommer passa mormor alldeles utmärkt!
Hittade även en julklänning till Ebba som jag bara var tvungen å köpa. Såå liten å såå söt var den! Hon kommer iaf bli rejält bortskämd av moster, det e en sak som e säker! Men attans. Va gör det!!!! Hon betyder ju mest!

Va å tränade igår kväll och det var verkligen superskönt. Känns bra att få börja igen! Så funderar starkt på att dra iväg sen ikväll också... Man mår så himmlans bra efter ett hårt träningspass . Man rensar liksom allt i huvudet då. Sen tar man en skön dusch efteråt och därefter  går man in och får lite värme i bastun. Eller man får ju rättt mkt värme där. Men de gillar jag välldans mkt!
Aaaa, såå, så får de nog bli ikväll för min del - Träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0