Helgen


Ja käre barn. I fredags blev det inte bara så lite paaarty, nejnej. Tvärtom blev det! Vi var taggade om jag säger så!
Var hemma hos Martina  innan stadt, käka lite god kinamat, innan de därefter va dags å börja kvällen på allvar!! Hade rikigt kul faktiskt! Och att det dessutom var grymt mkt folk på stadt gjorde ju inte saken värre om jag säger så :)
(Bilder från denna kväll finns på facebook)

Lördag igår då, och jag skulle börja å jobba 12.30-21.00. Känndes toppen, eller INTE.  
.....Men ja sa det när ja vakna. "Att jag känner mej rikigt pigg idag". Men jaa. Det fick jag äta upp sen. För jissses va trött jag blev.
Imorses var det dags för jobb igen. Denna gången ringde klockan vid kvart i 6. Så då var det bara å palla sig upp igen. Har jobbat fram tills halv 12 nu och ska tillbaka vid halv  5 igen. Jobbar nämligen min delade tur idag! Men, men. Bara å bita ihop å köra på! Det är ju ingen som gör jobbet åt en så!
Näe nu ska jag gå å vila lite, känns som om ögonen e lite tunga!

Första advent idag för den delen också, och det e ju mysigt. Synd bara att snön inte e kvar!


Kommentarer
Postat av: martina

hej bruden..! va riktigt kul i fredags,=) tack för en bra kväll.. men bilderna har du intehunnit lägga upp dom på fb än eller? puss

2008-12-01 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0