Go kväll!



I förmiddas städades det så det stog härliga till, och hur konstigt de än låter så var det rätt kul.  Ja ni hörde faktiskt rätt. Men kanske beror på att jag e en person som vill ha ordning å reda omkring mej. Så det så!
Och att jag dessutom älskar allt va heminredning heter, gör ju att det e rikigt kul å gå å småpyssla ibland.


Eftermiddagen tillbringades med Emma då vi bla var å fikade, och därefter åkte vi vidare till min syster och var barnvakt åt Ebba tills dess att Erik kom hem. Och vet ni vad? Vi e lätt bäst på å ta hand om småbarn, särskillt sådanna som e 8 månader gammla :)

Ikväll nu så har jag  varit å tränat, och det var lika skönt som alltid, kännde mej rikigt på hugget där faktiskt !
Näe nu måste jag dra.
Men go kväll på er!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha aa ja har ont i armarna idag men vi lyckades :D ha de så kul ikväll gumman!

2008-11-28 @ 15:26:34
Postat av: Evelina

Haha, de kan jag förstå att du har! hon e ju en liten klump =)

Tack gumman, men saknar ju givetvis dej här<3

2008-11-28 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0