Lite om gårdagen.



Jaa, men lite om gårdagen då :)
Det blev ju somsagt först  kalas för mormor som fyllde år och därefter så var det dags för mej att bege mej vidare till förfesten och Virre.  Och jaaa, det blev en lyckad kväll som slutade på ett bra sätt !!

I eftermiddag och kväll nu så har jag tillbringat den mesta av tiden med Emelie, (tösa på bilden) i hennes nya place! Mkt mysigt.
Vi käka gott, kika tv, tjötade skvaller, gjorde ansiktsmask, badade fotbad och pratade problem ;). En riktig härlig söndag med andra ord =)...

Föresten. Lisas mamma ringde förut och pratade lite. Görgullig e hon. Blev verkligen jätteglad! Så hälsa henne det när du läser detta lisa, hehe:) Och på tal om dej gumman! Jag saknar dej så in i norden ska du veta. Tänker på dej massor!

Näääe vet ni vad? Nu börjar jag bli trött så nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen, lägga ner huvudet på kudden, slå igen ögonen och hoppas på att jag somnar och drömmer om ngt vettigt !!!
Såå go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0