Ledsen, arg, trött och ont. Allt på samma gång.

Jag orkar inte me mer skit. För det första att jag har varit vaken nästan hela jäddra natten pga av att jag har haft ont och besvärligt. Så nu sitter jag här hemma och väntar på att jag ska få provsvaret.... Men de e ju vårdcentralen vi pratar om. Sämre skit får man nog leta efter.

Och på tal om den andra saken som dök upp igår, så orkar jag inte höra mer. Folk pratar så fruktansvärt mkt skit så det finns inte. Fattar inte hur man kan bli sån... Men en sak säger jag bara. Våga fan stå för vad som sagts och inte sagts.
För trodde ärligt talat inte folk var så otroligt onda. Trodde folk ville hjälpa. Men det har jag förstått att det finns inte många människor som e sånnna i dagens samhälle.

Jag vill dra iväg. Långt långt långt bort. Och ta med mej de jag älskar och dem jag bryr mej om och skita i resten!


Kommentarer
Postat av: Veronica

men gumman vad e det som har hänt? <3

2008-11-06 @ 12:40:40
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det e en lång histora, men tusen tack för att du bryr dej. De värmer <3

2008-11-06 @ 13:36:06
Postat av: martina

håller med dig gumman, du vet att du alltid kan ringa, hemlisar stannar:P

2008-11-06 @ 13:51:08
Postat av: Sofie

hoppas du blir bättre =) finns här om det är nått..

2008-11-07 @ 10:15:54
Postat av: Evelina

Tack så mkt sofie :)

2008-11-07 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0