Hej Hej

....Va ute å sprang i spåret i förmiddas, och därefter så begav jag mej till skolan för att hämta en sak hos mamma!
Jag orkar inte med att det bara e torsdag idag, och att det dessutom snart e jobbedags igen. Ge mej fredag kl 16.00 så e jag nöjd TACK!



Ibland känns allting så jäkla jobbigt. Har gjort det i nga dagar nu och jag vet egentligen inte varför. Eller det kanske var att ta i.  För jag vet ju innerst inne vad det är som ligger å gror i mitt egna  huvud liksom. Men skitsamma . Någon gång ska väl det försvinna de me.

Kommentarer
Postat av: bella

ska bli så sköönt med helg !

2008-11-20 @ 14:33:51
URL: http://bbelicious.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo jag håller me!

2008-11-20 @ 22:13:13
Postat av: Veronica

var jätte kul att träffa dej i Göteborg :) hoppas ni hade en bra dag :)

2008-11-24 @ 10:49:07
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja de va himmla kul å träffa på dej me Veronica! Å i gbg av alla ställen :). Hoppas ni hade en mysig helg du å pojken din!!!

2008-11-25 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0