En lördag med Virre!

Har precis skjutsat virre till grabbarna. De höll nämligen på och grejja lite i sofies och Bloms nya hus som de flyttar in till i helgen....
I förmiddags så var vi en sväng i skövde också. Hade ju inte träffat henne på evigheters evigheter känndes de som så det var mysigt å gå runt å strosa lite. Därefter så åkte vi hem till mej och fixxade med lite grejjer inför kvällen, då det nämligen ska bli lite paaarty!
Men först så ska jag iväg och fira min mormor som fyller år idag! Så grattis mormor :) .
Virre e taggad för kvällen, och det gillar jag! För taggad. Jaa, det e ngt som jag också börjar att bli nu!!!
Näe nu måste jag kila, ska göra i ordning håret lite och sen e det snart dags att åka!
Men puss på er


Kommentarer
Postat av: Sofie

jajjemen ju har vi flyttat in i huset =)

2008-11-21 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0