Yes!

Hör å häpnad. Jag hittade mitt andra öränge förut...Tuuuur säger jag bara, för annars hade det varit en ren katastrof om de inte hade kommit till rätta.
....Knepigt nog så hittade jag det under min sängbotten. Å fråga mej inte hur det har hamnat där, men kan väl gissa på att de har åkt emellan där på ngt knepigt vänster. Jaja, skitsamma. Nu har jag iaf de iaf och det e huvudsaken!



Pratade me Lisa i USA förut. Måste ju uppdatera skvallret emellanåt. Hon e grym, bara så ni vet :)
Näe nu ska jag gå å sova. En ny dag väntar imorg
Pusskram på er!

Kommentarer
Postat av: Veronica

skönt att du hittade örhänget :D

2008-12-03 @ 10:05:34
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0